VAAK GESTELDE VRAGEN & ANTWOORDEN

Hier zijn de antwoorden op onze meest gestelde vragen. Kunt u het antwoord dat u zoekt niet vinden?

Neem contact op met onze klantenservice op: info@kanka-japan.nl

Onze 2 meest gestelde vragen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

De verwerking van uw bestelling, de productie van de producten en de levering brengen een vertraging met zich mee van 10 tot maximaal 20 werkdagen. Wij stellen alles in het werk om uw bestelling zo snel mogelijk te ontvangen zonder afbreuk te doen aan de kwaliteit van onze producten.

Hoe kan ik mijn pakket volgen?

De verwerking van uw bestelling, de productie van de producten en de levering brengen een vertraging met zich mee van 10 tot maximaal 20 werkdagen. Wij stellen alles in het werk om uw bestelling zo snel mogelijk te ontvangen zonder afbreuk te doen aan de kwaliteit van onze producten.

Levering & bestelling

Mijn bestelling is niet compleet

Als uw bestelling meerdere artikelen bevat, is het mogelijk dat deze in afzonderlijke pakketten worden verzonden, afhankelijk van de beschikbaarheid van onze magazijnen en verzendvoorraden.

Maak je geen zorgen, je pakje is onderweg.

Hoeveel kost de verzending?

Bij ons krijgt u altijd gratis levering voor alle aankopen van meer dan 70 €. Voor bestellingen onder de 70 €, bedragen de verzendingskosten 12 €.

Hoe weet ik of mijn bestelling is doorgekomen?

Zodra uw bestelling is verwerkt, wordt een orderbevestiging gestuurd naar het e-mailadres dat u opgaf toen u uw bestelling plaatste.

Als u binnen 24 tot 48 uur na het plaatsen van uw bestelling nog geen orderbevestiging hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice en wij zullen u verder helpen.

Vergeet je spam niet te controleren.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen

Een probleem met uw levering? Pakket verloren, kapot of vernietigd?

Met onze beveiligde leveringen handelt de Kanka Japan Store geschillen voor u af. De tevredenheid van onze klanten is altijd onze prioriteit. Wij nemen de volledige verantwoordelijkheid op ons door onmiddellijk een nieuw pakket op onze kosten te retourneren.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen via info@kanka-japan.nl. Ons team zal zijn uiterste best doen om aan uw verwachtingen te voldoen.

Hoe lang blijft mijn pakje in het relaispunt?

Het pakje wordt 14 dagen bewaard vanaf zijn aankomst.

Niet opgeëiste pakketten

Wij behouden ons het recht voor de kosten voor de behandeling van niet afgehaalde of geweigerde pakketten in rekening te brengen (retourvracht, verzendkosten, enz.). Daarom brengen wij € 12 in rekening als een pakket niet wordt afgehaald.

Het pakje blijft 14 dagen op het postkantoor voor het naar ons wordt teruggestuurd. Houd er daarom rekening mee dat als u een aankoop annuleert en het artikel wilt terugsturen, u eerst het pakket moet ophalen en het dan terugsturen. Niet-bezorgde pakketten vallen niet onder het herroepingsrecht.

Als u pakketten terugstuurt die niet zijn afgehaald, worden de retourportokosten van uw terugbetaling afgetrokken.

Welke leveringsopties biedt u?

Levering aan huis: Voor kleinere bestellingen kan gebruik worden gemaakt van levering aan huis. Deze leveringsmethode is niet beschikbaar voor grotere bestellingen of voor goederen met een hogere waarde. Pakketten worden rechtstreeks op uw adres afgeleverd.

Per relaispunt: Voor relaispuntopdrachten gebruiken wij Briefautomaat. Zodra uw bestelling bij het PostNL afleverpunt is aangekomen, ontvangt u een bericht. De kennisgeving geschiedt per SMS of e-mail.

Verzekerde levering: het pakket is verzekerd tegen verlies, diefstal of breuk van het product.

Mijn pakket bevat beschadigde goederen?

Als klant is het belangrijk dat u uw producten zorgvuldig onderzoekt zodra u uw pakket hebt ontvangen.

Als een van de producten in uw pakket gebroken of beschadigd is wanneer u uw levering ontvangt, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantendienst.

Vermeld het ordernummer en voeg een foto bij van het beschadigde product.

Het spijt ons zeer en wij zullen u op elke mogelijke manier helpen!

Annulering & Retourzendingen

Kan ik mijn geplaatste bestelling wijzigen?

Ja, zolang de bestelling niet de status ”In behandeling” heeft gekregen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Het is mogelijk om de gehele bestelling te annuleren tot 2 dagen na aankoop.

Voel je vrij om contact met ons op te nemen via e-mail op info@kanka-japan.nl, ons team zal zijn best doen om aan uw behoeften te voldoen!

Ik wens een klacht in te dienen

Wij kunnen claims voor defecte goederen alleen accepteren als er sprake is van een bewezen defect in het product.

Onze producten zijn onderworpen aan strenge kwaliteitscontroles vóór elke levering. Indien uw producten fabricagefouten vertonen, stuur ons dan een foto van het product in kwestie (indien mogelijk in de originele verpakking) naar info@kanka-japan.nl, samen met uw ordernummer.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als toen u het ontving.

Wat zijn de voorwaarden voor ruilen en retourneren?

U hebt het recht om producten die u rechtstreeks op onze website hebt gekocht, binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling te ruilen of te retourneren. De uitzondering zijn cadeaubonnen.

Het product moet aan de volgende eisen voldoen:

Het moet in dezelfde nieuwe staat verkeren als toen het werd ontvangen.

Het product moet in de originele verpakking zitten met alle labels en beschermende stickers intact.

Een ruil kan alleen geschieden tegen een product van gelijke of mindere waarde. Als u een duurder product wilt ruilen, moet u het product terugsturen en krijgt u het volledige bedrag terug. Daarna kunt u, indien u dat wenst, een nieuwe bestelling plaatsen voor het product dat u wenst.

In geval van terugbetaling, zal de betaalde prijs worden terugbetaald. Als uw artikel tegen een promotieprijs is gekocht, wordt de prijs die u ervoor hebt betaald, terugbetaald.

Hoe kan ik ruilen?

Wij bieden graag omruilingen aan als uw product in nieuwe staat is en in de originele verpakking zit. De verpakking moet intact zijn met stickers en etiketten (geopende verpakkingen om het product te bekijken zijn toegestaan). Ruilen moet binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. In geval van omruiling is de klant verantwoordelijk voor de retourzending.

Helaas accepteren wij geen ruilingen van gebruikte producten.

Indien u een ruil wenst aan te brengen, gelieve de onderstaande instructies te volgen:

Doe een briefje in de verpakking met uw voor- en achternaam en ordernummer.

Gebruik dezelfde envelop/zak als waar je pakje in zat. Streep je eigen naam en adres door.

Neem contact met ons op voor retourinformatie

Post in een van de brievenbussen van het postkantoor.

U moet contact opnemen met onze klantendienst om ons op de hoogte te brengen van uw ruil, zodat wij uw zaak kunnen registreren en een nieuwe bestelling voor u kunnen plaatsen. Geef a.u.b. aan welk(e) product(en) u aan ons hebt geretourneerd en welk(e) product(en) u in de plaats wilt hebben.

Zodra wij uw zaak hebben geregistreerd, kunnen wij een nieuwe bestelling voor u plaatsen.

Als wij het artikel dat u wilt ruilen niet hebben, kunnen wij u een gelijkwaardig product aanbieden of u uw geld teruggeven.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Wij bieden graag retourzendingen aan als uw product in nieuwe staat is en in de originele verpakking zit. De verpakking moet intact zijn met stickers en etiketten (geopende verpakkingen om het product te bekijken zijn toegestaan). Retourzendingen dienen binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling te geschieden. In geval van terugzending zijn de retourvrachten voor rekening van de klant.

Helaas accepteren wij geen retourzendingen van gebruikte producten.

Indien u een retourzending wenst te doen, gelieve de onderstaande instructies te volgen:

Doe een briefje in de verpakking met uw voor- en achternaam en ordernummer.

Gebruik dezelfde envelop/zak als waar je pakje in zat. Streep je eigen naam en adres door.

Neem contact met ons op voor retourinformatie

Post in een van de brievenbussen van het postkantoor.

U dient contact op te nemen met onze klantenservice om ons op de hoogte te stellen van uw retourzending, zodat wij een retourzending kunnen registreren en een terugbetaling kunnen doen. Geef a.u.b. aan welk(e) product(en) u aan ons heeft geretourneerd.

Zodra wij uw zaak hebben geregistreerd, kunnen wij een terugbetaling aan u in gang zetten. De terugbetaling zal geschieden op dezelfde betalingswijze die voor de aankoop werd gebruikt.

Mijn product past niet

Al onze kledingstukken gaan vergezeld van een maattabel om dit soort ongemak voor onze klanten te voorkomen. Ons team heeft elk artikel opgemeten en advies over de pasvorm toegevoegd aan elke beschrijving, afhankelijk van de maat van het kledingstuk. De koper neemt de volledige verantwoordelijkheid als de artikelen te klein/groot zijn. Toch weten wij dat de aankoop van een dergelijk artikel tot grote frustratie kan leiden.

Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantendienst op info@kanka-japan.nl, wij zullen ons best doen om u tevreden te stellen. Vertel ons waarom u niet tevreden bent, en samen vinden we de oplossing die het beste bij u past. (door bijvoorbeeld mogelijke vervanging aan te bieden). In geval van terugzending is de klant verantwoordelijk voor de retourvracht.

Hoe vergoeden jullie mijn retourzending?

Zodra u onze klantenservice heeft laten weten dat u uw pakket heeft geretourneerd, zullen wij een retourdossier aanmaken. Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen en hebben gecontroleerd of uw product aan onze retourvoorwaarden voldoet, zullen wij u een terugbetaling doen toekomen. De terugbetaling zal geschieden via dezelfde betalingsmethode die u bij uw aankoop hebt gebruikt.

Als u uw artikel hebt geretourneerd en onze klantenservice van uw retourzending op de hoogte hebt gebracht en een bevestiging hebt ontvangen, maar nog steeds uw terugbetaling niet binnen 14 dagen hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice en wij zullen u verder helpen.

Veiligheid en betaling

Welke betaalmethoden accepteert u?

Wij aanvaarden: kredietkaarten, debetkaarten

Uw bank- of creditcardgegevens worden niet met ons gedeeld. Alle betalingen zijn beveiligd in onze 128-bit SSL gecodeerde betalingsprocessor.

Zijn mijn betalingsgegevens veilig?

Ja. De ”HTTPS” in de URL’s van onze winkel is een bewijs van de kwaliteit van onze diensten. HTTPS is de variant van ”http” die wordt beveiligd door het gebruik van het SSL/TLS-protocol. HTTPS wordt gebruikt om financiële transacties van handelssites te beschermen. Als e-handelaar zijn wij ons ervan bewust dat het gebruik van SSL vandaag onmisbaar is geworden. Het is vandaag de beste manier om persoonsgegevens te beveiligen en te beschermen tegen hackers of identiteitsdiefstal.

Visueel wordt het SSL-certificaat voorgesteld door een hangslotje dat in de URL van de browser verschijnt. Het wordt ook weergegeven door een “S” die “secure” betekent en die wordt toegevoegd aan het “http” protocol van de website in de adresbalk.

Andere vragen

Hoe kan ik een product bestellen?

U kiest het gewenste product

Klik op ”in winkelwagen”;

Klik op het winkelwagen-icoontje rechtsboven (”mijn winkelwagen”) om uw bestelling af te ronden.

Wij bieden ook de mogelijkheid om bij ons een klantenprofiel aan te maken om het aankoopproces nog gemakkelijker te maken. Met het klantenprofiel kunt u ook gemakkelijk uw bestelgeschiedenis bijhouden.

Kortingscodes?

Er kan slechts één kortingscode per aankoop worden gebruikt. Kortingscodes werken alleen voor het product, dit geldt niet voor de verzendkosten.

U kunt uw kortingscode eenvoudig toevoegen bij het afrekenen.

Slechts één geldige kortingscode per geplaatste bestelling zal worden aanvaard.

Influencer samenwerkingen?

Bent u een influencer met 5.000 volgers of meer?

Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

We bieden momenteel een soort partnerschap aan waarbij je een willekeurig product met een totale waarde van 70€ gratis kunt kiezen, in ruil voor het promoten van onze site op Instagram en andere sociale netwerken en ons iets over onze producten te vertellen. U kiest of u uw volgers ook een unieke kortingscode wilt aanbieden.

Instructies

E-mail ons de link naar je Instagram- en andere profielen, je volledige naam, adres, en het product en de maat waarin je geïnteresseerd bent, en we zullen reageren.

Neem contact met ons op: info@kanka-japan.nl

Hoe word ik een affiliate?

Bent u een influencer met 5.000 volgers of meer?

Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

We bieden momenteel een soort partnerschap aan waarbij je een willekeurig product met een totale waarde van 70€ gratis kunt kiezen, in ruil voor het promoten van onze site op Instagram en andere sociale netwerken en ons iets over onze producten te vertellen. U kiest of u uw volgers ook een unieke kortingscode wilt aanbieden.

Instructies

E-mail ons de link naar je Instagram- en andere profielen, je volledige naam, adres, en het product en de maat waarin je geïnteresseerd bent, en we zullen reageren.

Neem contact met ons op: info@kanka-japan.nl

Ik kreeg een import vergoeding

Kanka Japan verstuurt haar producten gratis in heel Zweden voor bestellingen met een waarde van meer dan 70€. De koper is echter verantwoordelijk voor eventuele invoerrechten die kunnen ontstaan aangezien wij geen magazijn binnen de EU hebben.

Wij zijn niet verantwoordelijk voor leveringen beïnvloed door douane, natuurverschijnselen, overdracht van internationale naar de lokale vervoerder in uw land of lucht-en grondvervoer stakingen of vertragingen, of eventuele extra kosten, douane of back-end kosten gemaakt. Wij zijn niet aansprakelijk of verantwoordelijk voor invoerbelastingen en douanerechten waar eventuele extra kosten kunnen worden gemaakt.

Garantie & Klachten

Hoe kunt u van de garantie profiteren?

Lees eerst onze garantievoorwaarden om er zeker van te zijn dat uw product onder onze garantie valt. Als u denkt dat uw product onder onze garantie valt en u een claim wilt indienen, neem dan contact op met onze klantenservice en wij zullen u helpen.

Geef de volgende informatie voor uw claim:

Voor- en achternaam.

Bestelnummer en het artikel in kwestie.

Verklaring van de fout

Foto die de fout toont

Garantievoorwaarden

De Kanka Japan garantie is geldig voor 2 jaar vanaf de datum van aankoop. De garantie dekt alle fabricagefouten van het product, inclusief pasvorm, binding en naden. Deze garantie dekt alleen het product zelf.

Neem in geval van een garantieprobleem contact met ons op via onze klantenservice en vermeld uw adres, ordernummer en een gedetailleerde beschrijving van het probleem. Gelieve ook foto’s van het probleem bij te voegen, zodat wij uw zaak sneller kunnen beoordelen.

Kanka Japan garantie dekt niet

Defecten of schade veroorzaakt door verkeerd gebruik/onzorgvuldigheid (stoten, deuken, gevallen producten, enz.) of ongevallen.

Esthetische veranderingen, gebreken en beschadigingen die optreden bij normale slijtage en veroudering (kleine krassen, slijtage, verandering van vorm of afbladderen van verf, enz.)

Defecten en schade als gevolg van verlies, diefstal, brand, water, natuurrampen, extreme koude of extreme hitte.

Het niet opvolgen van de onderhoudsinstructies kan de garantie ongeldig maken.

Klantenservice

Contacteer ons

U kunt ons 24 uur per dag bereiken op onze e-mail. Doorgaans wordt op werkdagen binnen 48 uur geantwoord.

E-mail: info@kanka-japan.nl